Administratör till växande företag

Administratör till växande företag

Arbetsbeskrivning

Administratör till växande företag


Om agap2 Sweden
agap2 är ett europeiskt konsultbolag som grundades år 2005 och har sedan dess haft en snabb utveckling och tillväxt. Idag finns agap2 i 10 europeiska länder med 40+ kontor och 5500+ anställda. agap2 öppnade kontoret i Stockholm 2017 och i dagsläget arbetar vi i Stockholm, Uppsala, Södertälje och Strängnäs. Vi är specialiserade inom life sciences mot industrierna läkemedel, bioteknik samt medicinteknik, där man arbetar inom R&D, quality & regulatory affairs, processvalidering, inköp & supply chain samt projektledning. Kunder som agap2 Sweden samarbetar med idag är bland annat Galderma, Cytiva, AstraZeneca och Recipharm.


Om tjänsten
Om du söker en dynamisk och varierande roll i ett snabbt växande företag, ser vi fram emot att träffa dig! Denna roll skulle stödja kontorschefen i följande arbetsuppgifter:


Personaladministration – Lön:
Månatlig uppföljning av konsulters tidsrapporter och utgifter.
Administration av anställdas löner.
Hålla anställda uppdaterade om administrativa processer, arbetsförordningar och företagets arbetspolicy.



Försäljningsadministration:
Godkänna tidsrapporter, faktureringsuppdrag, samt uppföljning av obetalda fakturor.
Bistå chefer i projektuppföljning.
Uppföljning av kunders inköpsbeställningar.



Kontorshantering:
Beställning av kontorsmaterial/utrustning och hantering av leverantörsfakturor.
Kontakt med kontorets hyresvärd.
Hantering av billeverantörsavtal.
Schemaläggning av affärsresor.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har en utbildning inom företagsekonomi, företagsadministration eller likvärdig.
En tidigare erfarenhet av liknande tjänst är meriterande.
Utmärkt organisationsförmåga, analytisk inställning samt en god förståelse för ekonomiska beräkningar.
Du behärskar flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Du är en team player med god social och kommunikativ förmåga.



agap2 erbjuder
Vi erbjuder möjligheten att vara en del av ett starkt team med stor laganda. Detta är något vi värderar högt och strävar efter att förstärka genom teambuilding-aktiviteter/afterworks varje månad. Du kommer vidare ha möjligheten att bredda dina kompetenser i en varierande roll och vara delaktig i största delen av vår operativa verksamhet.


agap2 företagskultur
agap2-teamet i Sverige består av drivna medarbetare som arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål och visioner. Vi har ett startup-mindset och mål att tillsammans bygga upp verksamheten inom life sciences i Sverige därför söker vi fler kollegor som delar samma mindset och vill vara med och växa med oss. Förutom hårt arbete värdesätter vi talanger som bidrar till en god stämmning på arbetsplatsen, är en god lagspelare, har en entreprenörsanda och drivs av utmaningar.


Ansökan
Urval och intervjuer sker på löpande band, tveka därför inte att skicka in en ansökan med bifogat CV!

Kontakt
Vid eventuella frågor, välkommen att kontakta Thomas Mortal, Operating Manager på agap2 Sweden.
Email: thomas.mortal@agap2.se
Telefon: 072-250 26 14

Följ oss på LinkedIn!
https://www.linkedin.com/company/agap2lifesciences

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AGAP2 AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2021
  • Ansök senast: 10 februari 2021

Postadress

Riddargatan 17A
STOCKHOLM, 11457

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024