OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi just nu efter en strukturerad Administratör som trivs med att ta mycket egna initiativ och jobba flexibelt i en dynamisk miljö. Vår kund, som är en ledande part inom inom sin bransch är just nu i en expansiv fas där du som Administratör kommer arbeta nära i ett team av 2 personer. Dina arbetsuppgifter kommer handla om att administrera felanmälningar via mail och telefon och registrera in dessa i systemet. Du kommer ha mycket kontakt med kunder, både via mail och telefon, och mycket av kommunikationen sker på engelska. Övriga uppgifter handlar om att ha ansvar för inköp och lagerhantering samt att ha orderhantering och sköta kontakt med externa parter till företaget. Vår kund är även i en fas med att digitalisera många delar av sitt arbete, därmed kan arbetsuppgifter även komma att handla om implementering och överföring från gamla till nya system.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Företagspresentation
Vår kund är i en expansiv fas med kontor på flera ställen i Sverige. De arbetar med att förmedla lägenheter till kunder och företag runt om i landet. Kontoret består idag utav 19 medarbetare, och är centralt beläget mitt i Stockholm city.
Kvalifikationer
- Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Du har erfarenhet av att arbeta i administrativa system (bokningssystem eller liknande)
- Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skift, då båda språken används i tjänsten.
- Du har manuellt B-körkort
Personliga egenskaper
Vår kund letar efter en medarbetare som vill vara en del av deras familjära känsla på kontoret, och för att trivas som Administratör är det viktigt att du har social förmåga och gillar att arbeta med kundservice samt att du är mycket noggrann i ditt arbete. Då arbetet kräver mycket eget ansvar är det viktigt att du inte är rädd för att ta egna initiativ och att du gillar att arbeta självgående och flexibelt. Har du tidigare erfarenheter inom hotellbranschen och bokningssystem är det meriterande.
Vad vår kund kan erbjuda
Vår kund är ledande inom företagsbostäder, där kontoret genomsyras av en trevlig stämning där alla hjälper varandra och stöttar upp där det behövs. De har kollektivavtal och diverse förmåner så som friskvårdsbidrag och friskvårdstimme en gång i veckan.
Lön
Fast lön. Enligt överenskommelse
Tillträde och ansökan
Heltid. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Du blir direktrekryterad till vår kund som önskar start i början av augusti 2019.
Skicka in din ansökan i word-format snarast. Urval och intervjuer kommer ske i början av januari.
Sökord: Administratör, Inneförvaltare, förvaltare, service, fastighetsförvaltning, administration.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm