Administratör till växande offentlig verksamhet

Administratör till växande offentlig verksamhet

Arbetsbeskrivning

Dags för en ny utmaning inom administration? Är du strukturerad i ditt arbete och tar eget ansvar? Stämmer ord som trevlig och social in på din person? Då kan det vara dig vi letar efter!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör till vår kund, en av landets snabbast växande organisationer inom offentlig sektor. Tjänsten är placerad på kontoret i Gustavsberg, Värmdö.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör registrerar du inkommande handlingar, skannar in post, kategoriserar och digitaliserar. Postexpediering utgör en stor del av din arbetsdag men utöver det ingår det även att svara på frågor via telefon och mail och informera om pågående ärenden eller lämna ut handlingar.
Dina egenskaper
Vi tror att du som söker denna tjänst är en ansvarsfull administratör med stort sinne för struktur, ordning och reda. Du ser vad som behöver göras, tar tag i det och är självgående i ditt arbete. I kontakter via telefon och mail likväl som i samarbete med kollegor får din sociala och trevliga personlighet komma fram. Har du dessutom arbetat inom offentlig sektor tidigare är det ett plus!
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som hat:
Gymnasial utbildning
Erfarenhet av administration
Goda kunskaper i MS Office
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Plus i kanten:
Erfarenhet av registratur
Tidigare jobbat inom offentlig sektor



Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-06-30, med chans till förlängning. Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32175 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2021
  • Ansök senast: 27 mars 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024