OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du bred administrativ vana och söker ditt nästa uppdrag? Då kan denna tjänst passa bra för dig!
Om uppdraget
Nu söker vi en administratör till ett konsultuppdrag hos vår kund som är ett allmännyttigt bostadsbolag i Växjö. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå fram till slutet på december 2023, med möjlighet till förlängning. Placeringsort: Växjö. Tjänstgöringsgrad: 100%.
Dina arbetsuppgifter
- Ansvara för verksamhetens löpande praktiska funktion, bland annat ansvara för funktion och inredning av alla gemensamma ytor, kontakt med leverantörer, hantering av beställningar
- Inköp av förbrukningsmaterial till verksamhetskontor
- Hantering av poolbilarna på huvudkontoret
- Diarie- och posthantering vid behov
- GDPR
- Ansvara för hantering kopplat till ID06
- Stöd till verksamheten vid beställning av resor och utbildningar
- Hantera och planera bland annat personal- och trivselaktiviteter
- Assistera och stödja VD och ledningsgrupp vid behov i förekommande arbetsuppgifter
I rollen som administratör arbetar du med varierande uppgifter utifrån de behov som finns. Du har en stöttande roll mot ledningen och tar hand om kontoret.
Dina kvalifikationer
För att passa för tjänsten ser vi att du är en handlingskraftig och självgående administratör med god struktur. Du arbetar serviceinriktat och trivs med samarbete samt har en förståelse för hantering av känsliga uppgifter.
- Erfarenhet av assisterande roll gentemot chefer/organisation eller motsvarande
- Dokumenterad erfarenhet av att formulera, skriva och sammanfatta budskap och texter på svenska
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Erfarenhet av att arbeta i webbverktyg
- Erfarenhet av olika ledningssystem och verksamhetssystem såsom CRM
Meriterande
- En eftergymnasial utbildning inom administration eller motsvarande
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-10-24.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari på nadine.ayari@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson