Administratör till verksamhet i Göteborgs innerstad!

Administratör till verksamhet i Göteborgs innerstad!

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ och kommunikativ stjärna som drivs av att kontroller, avtal och externa kontaktytor? Just nu söker vi en social, utåtriktad och strukturerad administratör för ett konsultuppdrag till Familjebostäder i centrala Göteborg. Som administratör kommer du att sitta i Familjebostäders fina lokaler mitt i Göteborgs innerstad. Varmt välkommen in med din ansökan!

Arbetsbeskrivning

I rollen som administratör kommer du att tillhöra avdelningen för uthyrning på Familjebostäder där arbetsuppgifterna kommer att bestå av att kontrollera villkor, administrera avtal i Familjebostäders fastighetssystem, informera och skicka handlingar till hyresgäster, svara på frågor från verksamhetens hyresgäster kring skickade handlingar samt kontroller av att dokument kommer in och arkiveras.

Vem är du?

Vi söker dig med ett kommunikativt, strukturerat och lösningsorienterat förhållningssätt. Du är engagerad, noggrann, duktig på att sätta dig in i system och drivs av avtal och kontroller. Eftersom arbetet kommer innehålla mycket kontakt med hyresgäster krävs det att du är relationsskapande och tycker om att ha kontakt med kunder. Vidare ska du ha:

- Avslutad gymnasieexamen
- Minst 2 års erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter, och har du tidigare arbetat med hyresadministration är det mycket meriterande
- Erfarenhet av Microsoft Office
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i något fastighetssystem, tex. Fast2 samt om du talar ett annat språk än svenska

Vad vi erbjuder

Ett konsultuppdrag på heltid med omgående start. Uppdraget förväntas löpa i 4 månader med goda möjligheter till förlängning. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Albin Caspersen. Du når mig på: albin.caspersen@jurek.se. Ansök på www.jurek.se

Om företaget

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024