Administratör till VIMAB AB

Administratör till VIMAB AB

Arbetsbeskrivning

Är du en flexibel och serviceinriktad person med erfarenhet av administration och service? Trivs du i en familjär organisationskultur som präglas av samarbete och variation? Nu söker VIMAB AB en administratör till huvudkontoret i Motala!

Om företaget
VIMAB AB:s verksamhet bedrivs på fem orter i Sverige med huvudkontoret i Motala och avdelningar i Perstorp, Söderhamn, Stenungsund, Stockholm samt ett dotterbolag i Norge. Vår huvudsakliga verksamhet består av att reparera och underhålla ventiler ute hos kunderna och i egna lokaler. Men VIMAB är så mycket mer än ventilservice. Vi tar hela ansvaret för att ventilerna fungerar – oavsett fabrikat och ventiltyp – och utvecklar lösningar som vi skräddarsyr efter specifika behov. Vi arbetar förebyggande, men finns också till hands om kunden behöver oss i akutsituationer. Dessutom förebygger vi driftstopp, fungerar även som bollplank mot kund och hjälper till att få kontroll på kundens ventilunderhållskostnader och anläggningens säkerhet. Kunden sparar både tid och pengar när de anlitar oss.

Alla våra medarbetare är skickliga hantverkare – snabba och serviceinriktade – och jobbar med kundens bästa för ögonen. Hos oss finns en utbredd teamkänsla. Det kommer du att märka när vi arbetar. Omtänksamhet och pålitlighet är något av ett signum.

Erfarenhet och kompetens är något som kommer med åren. Sedan 1986 har vi arbetat med att utveckla vår kunskap, våra arbetsmetoder och de verktyg vi använder. Det är inte för inte som vi började arbeta med kvalitetssäkring redan 1997. Idag är vi självklart både kvalitets- och miljöcertifierade. Vi hoppas att vi gett dig ytterligare några skäl till att kontakta oss!


Dina arbetsuppgifter
Som administratör på VIMAB är du huvudkontorets och organisationens administrativa funktion. Det innebär en spännande vardag där ingen dag är den andra lik. I rollen ansvarar du för organisationens administrativa göromål och antar de uppgifter som organisationen i stunden behöver prioritera. Detta innebär allt från proaktivt arbete som underlättar vardagen för dina kollegor till mer akuta situationer som behöver lösas omgående.

Ett axplock av arbetsuppgifter av arbetsuppgifter du kommer arbeta med är:

• Ansvara för posthantering och växeltelefon.
• Bokningar och beställningar av hotellnätter, kontorsmaterial och dylikt.
• Arkivering av dokumentation (enligt GDPR).
• Administration och planering av evenemang.
• Fördelning av leverantörsfakturor i VIMABs affärssystem.
• Kontroll och administration kring avtal, arbetsgivarintyg, hälsokontroller och företagshälsovård.


Din profil
För att lyckas och trivas i rollen som administratör på VIMAB ser vi att du har följande med dig:

• Flera års erfarenhet av serviceinriktat, administrativt arbete.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• God datorvana.
• Goda kunskaper i Officepaketet och Excel.
• Körkort B.

Eftersom rollen innebär en stor variation av arbetsuppgifter är det viktigt att du är flexibel och har förmåga att prioritera din tid efter de ärenden som uppkommer. Vidare är du självgående och har förmågan att ta egna initiativ i ditt arbete. Du arbetar serviceinriktat och lösningsfokuserat gentemot kunder och medarbetare samt har god kommunikationsförmåga.


Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar VIMAB med Skill. Vi tillämpar löpande urval, sök därför redan idag! Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se

Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Matilda Ingeson tel. 013-495 88 23 alt. matilda.ingeson@skill.se


Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024