Administratör till visstidstjänst på ONE Nordic i Hyllie!

Administratör till visstidstjänst på ONE Nordic i Hyllie!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som är en flitig administratör med noggrannhet och tålmodighet i fingertopparna. Kan du dessutom ha många bollar i luften och drivet av att få saker genomförda är denna tjänst något för dig!

Ansök idag för att få chansen att vara med i vårt urval!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör hos ONE Nordic kommer du ingå i ett härligt team på deras kontor i Hyllie. Här kommer du stötta och avlasta deras HR och lönavdelning.

Mest fokus i rollen som Administratör kommer vara reseräkningar men det kan även vara uppläggning av nyanställda, utlägg och sjukhantering. Här kommer du ha kontakt med medarbetare via en telefonslinga för att vara behjälpande i en del olika lönefrågor och ärenden.

Vidare kommer du som Administratör stötta och hjälpa till med allmän administration. Du kommer sitta tillsammans med andra löneadministratörer som kommer stötta och hjälpa dig i ditt arbete.

Tjänsten innefattar bland annat:

- Allmän administration
- Reseräkning och utlägg
- Kontakt och konsultation med medarbetare

Detta är en visstidstjänst på 100% där du kommer vara uthyrd som konsult via Framtiden i ca två månader med chans till förlängning och eventuell permanent anställning.

Om företaget
ONE Nordic är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn. Med rikstäckande organisation och lokala kännedom tar de ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, - distributörer och – användare. Idag är de ca 1100 medarbetare i Sverige, med huvudkontor i Malmö.

Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
I rollen som Administratör kommer du arbeta i en varierad roll så här krävs det att du kan hantera många bollar i luften. Du arbeta i olika system så en systemvana är bra att ha med dig sig. Vidare ser vi att du är noggrann och flink i ditt arbete samt kommunikativ då du har kontakt med medarbetare.

Skallkrav:

- Lägst gymnasieutbildning
- Någon form av arbetslivserfarenhet, föredragen administration
- Svenska i tal och skrift

Meriterande:

- Erfarenhet som Löneadministratör

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Malmö
Omfattning: Heltid, visstidsanställning i två månader
Arbetstider: måndag till fredag, 08:00-17:00

Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 3 januari 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


23 oktober 2024

Lönehandläggare

Lönehandläggare

23 oktober 2024

Löne-/HR-konsult till Stockholmsmässan

Löne-/HR-konsult till Stockholmsmässan

22 oktober 2024