Administratör till Volvo

Administratör till Volvo

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Volvo. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Volvo Car Retail är en del av Volvo Cars, vilka alltid har varit ett varumärke för människor som bryr sig om andra människor och världen vi lever i. Volvo Car Retail vill leda utvecklingen i branschen med nya tekniker, arbetssätt och innovation, och vet om att deras framgång bygger på deras förmåga att utvecklas tillsammans. Lagande är därmed ett centralt begrepp, och dom satsar på att bygga starka team där individerna kompletterar varandra.

Idag är Volvo Car Retail 700 medarbetare på 11 anläggningar i Stockholm, Göteborg, Enköping och Uppsala.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör hos Volvo Car Retail (VCR) kommer du primärt ansvara för uppdatering, överföring och kvalitetssäkring av avgörande dokumentation efter sammanslagning med andra bolag. Efter omnämnd företagsfusion finns en mängd styrdokument i felaktigt format som behöver uppdateras i VCRs ledningssystem Revolve. Du kommer således att ansvara för att uppdatera och säkerställa korrekt logo, processägare och bevakningsdatum i dessa dokument. Vidare kommer du även att ansvara för en manuell transaktion av styrdokumentation mellan två ledningssystem.

Du kommer under dina första dagar ges utbildning i ledningssystemet Revolve, och under din anställning kommer kollegor finnas tillgängliga för support och vidare frågor om verksamhet och system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Word
• Goda kunskaper i Svenska, i såväl tal som skrift.

För att trivas i rollen som administratör ser vi att du är noggrann och kvalitativ i ditt arbete. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer då du arbetar systematiskt och är mån om god struktur. För dig är det viktigt att leverarea kvalitativa resultat och göra ett bra jobb, och du är därmed mån om att planerar dina uppgifter noggrant innan du sätter i gång samt dubbelkollar alltid ditt arbete innan du lämnar det ifrån dig.

Övrig information:

Start: Beräknad start 9 januari.
Plats: Stockholm.
Lön: Enligt överenskommelse.


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 juli 2024

Handläggare inom Fraud i Stockholm

Handläggare inom Fraud i Stockholm

3 juli 2024