Administratör till Westpay

Administratör till Westpay

Arbetsbeskrivning

Vi letar just nu efter en Administratör till vår spännande kund Westpay. Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt fram till slutet på juni, med möjlighet till förlängning. Kontoret ligger i Upplands Väsby och man behöver kunna jobba majoriteten av tiden på plats. 

 

Om rollen:

Som Gateway-Administratör kommer du att jobba med diverse olika arbetsuppgifter, men din huvudsakliga uppgift kommer att vara Merchand Onboarding i Westpays betalväxel för korttransaktioner. Detta innebär att du kommer att registrera nya kunder i systemet samt registrera och uppdatera all information om kunden. Mer konkret kommer du att ha uppgifter som: 

• Kundserviceärenden kring betalterminalinställningar och tillägg av korttyper för Merchants i betalväxeln
• Supportärenden kring transaktioner i betalväxeln
• Uppdatera kortterminaler med ny mjukvara och nya merchant-inställningar
• Kontakt med externa parter som exempelvis att kontrollera att merchants är aktiva i betalkortnätverket innan onboarding i betalväxeln
• Inmatning av merchant-information i betalväxeln
• Skicka uppdateringar till terminaler
• Ta emot kundsamtal med frågor om status på onboardingar, ändringsbeställningar och transaktionsfrågor

Din Profil:

För att passa i denna roll ser vi att du är en noggrann och administrativt lagd person med ett säkerhetstänk. Du har en förmåga att arbeta självständigt men är samtidigt intresserad av kund/partnerkontakter. Då du jobbar i en säkerhetsmiljö är det viktigt att du kan ta till dig och lära nya instruktioner och rutiner och att du även följer dom på ett noggrant sätt. Utöver detta behöver du även kunna/ha: 

• Kommunicera på Svenska och Engelska i tal och skrift 
• Passera bakgrundskontroll för arbete i PCI-miljö
• Kunna arbeta på plats på kontoret i Upplands Väsby 
• Tidigare erfarenhet inom administration är ett plus men inte krav 
• Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med betaltransaktioner i en PCI-miljö 

Låter det intressant?

Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2022
  • Ansök senast: 13 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


21 december 2024

20 december 2024