OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I rollen som administratör hos Workforce Logiq kommer du att arbeta med att stötta leveransteamet i Malmö med administrativa och ekonomirelaterande arbetsuppgifter. Workforce Logiq arbetar med ett av Sveriges största varumärken och söker nu efter en kollega med inriktning på ekonomi. Rollen är bred och mångsidig och kräver att du som person är en fena på koordinering och problemlösning. Detta kan vara första steget för dig som gärna ser dig själv som en Resource Manager i framtiden.
Tjänsten ställer höga krav på kommunikation och social kompetens då du kommer att ha tät kontakt med såväl kunder, leverantörer samt support. Nästan all kommunikation sker på engelska. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda till kontorstider, måndag-fredag och du har möjligheten att jobba både från Malmökontoret som ligger centralt med vacker utsikt och hemifrån.
I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Löpande ekonomirelaterad administration kopplat till konsultuppdragen.
- Korrigering av tidrapporter
- Fakturaärenden
- Uppdatering av uppgifter
- Uppdatering av databaser
- Följa upp uppdragsärenden
- Göra återkoppling till chefer och leverantörer
- Mailhanteringar
- Ta hand om ärenden som fastnar i processen
Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat med ekonomirelaterad administration med fokus på fakturahantering. Du har med fördel erfarenhet av service och försäljning. Som person är du resultatorienterad och har en hög problemlösningsförmåga och tycker det är roligt att arbeta med siffror.
Ditt engagemang och din goda kommunikations- och samarbetsförmåga gör att du förstår vikten av teamspirit.
Som administratör arbetar du i en dynamisk miljö där du behöver kunna prioritera bland arbetsuppgifter. Vi tror också att du inger ett stort förtroende, har en hög personlig integritet, ett affärsfokus samt att du är en relationsbyggande person med förmågan att hantera såväl kunder som leverantörer på bästa sätt.
Viktigt för tjänsten:
-Flytande engelska och svenska i tal och skrift
-God förmåga att formulera dig i skrift
-Erfarenhet av serviceyrke
-Erfarenhet av ekonomirelaterat administrativt arbete
Om Workforce Logiq
På Workforce Logiq hjälper vi företag att optimera inköp och hantera konsulter på ett strukturerat, strategiskt och kostnadseffektivt sätt. Vårt system för Predictive Workforce Management innefattar bland annat data-analyser och rådgivning från våra experter, en vinnande kombination som hjälper er att fatta välgrundade konsultinköpssbeslut snabbare.
Med stor erfarenhet och prisbelönta lösningar är vi ledande inom Norden när det kommer till konsultförmedling, och vi har de verktyg som behövs för att snabbt förmedla och hantera rätt kompetens till rätt plats och samtidigt minska era kostnader för konsultinköpet.
Vi sitter på Nordens största leverantörsnätverk och våra konsultinköpare stöttar idag organisationer över hela regionen. Med en beprövad metodik som innefattar ett nära samarbete med både kunder och leverantörer under hela processen kan vi erbjuda en helhetslösning för konsultinköp.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via Liridona.Brahimi@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se
Välkommen med din ansökan
Sökord
Resource manager, HR, HR assistant, human resources, administrator, ekonomi, koordinator, Malmö, Skåne, Adecco, Workforce Logiq
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147