Administratör till Zenitec i Hästveda

Administratör till Zenitec i Hästveda

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på Zenitec´s solskenshistoria och bidra till framtidens energiförsörjning? Är du en lösningsorienterad person som trivs med att vara spindeln i nätet? Är du en fena på ordning och reda som även trivs med att ge bästa möjliga service till både kollegor och kunder? Kom då jobba med optimistiska framtidsteamet på Zenitec – den mest engagerade solcellsgrossisten
 


Tjänsten är tillsvidare och på heltid. Arbetstider vanliga kontorstider med utgångspunkt från Zenitecs ljusa och trevliga lokaler i Hästveda, där även showroom för solpanelerna finns samt lager.


Tillträde enligt ök, gärna så snart som möjligt. Du kommer få en grundlig introduktion i Zenitecs arbetssätt och innovativa produkter.

Ansvarsområden
I rollen som administratör på Zenitec ingår du i ett engagerat och kunnigt team där du är spindeln i nätet. Du kommer arbeta i tätt samarbete tillsammans med bland annat inköps- och ekonomiavdelningen för att ge bästa möjliga service gentemot våra kunder. Det kommer finnas stor möjlighet att växa i rollen och vara med och påverka Zenitec´s resa framåt. Genom en god struktur och god service kommer du bland annat ansvara för: 
Att hantera leveransbevakning samt orderplanering
Stötta inköpsavdelningen med administrativa uppgifter
Enklare ekonomiarbete
Uppföljning och kontakt med kunder 


 Utifrån behov kan även andra administrativa uppgifter förekomma. 

Kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen som administratör behöver du:
Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Ha en godkänd gymnasieutbildning
Vara relativt van att jobba i affärssystem ex. Visma
Ha ett tekniskt intresse och gärna förståelse
Vara trygg i att kommunicera på både svenska och engelska 
Erfarenhet från branschen är inte nödvändigt, men ett plus

 
Hur är du som person?
Det viktigaste för oss är att du med ansvar och engagemang, sätter kunden i fokus. Du gör det med ett lösningsorienterat och positivt sätt! 
Givet är du lyhörd, strukturerad, noggrann och vill bidra till det goda samarbetet på Zenitec där det är högt i tak, med en atmosfär präglat av stolthet, kunnande och omtanke. 
 
Är du personen med positiv inställning som vill lära dig nytt och utvecklas i en bransch som verkligen har framtiden för sig, och kan du ta människor på ett bra sätt? Sök då redan idag! 

Ansökan
2022-10-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: den här rekryteringen är ett samarbete mellan Zenitec och Randstad.


För frågor om processen eller tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Olivia Josefsson på olivia.josefsson@randstad.se
 
Varmt välkommen med din ansökan med svar på Varför du? Varför Zenitec?
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Om företaget
Zenitec, specialises in complete solutions for photovoltaic systems, which are tailored to the customer's specific needs. All the components used by Zenitec impress with their long-lasting quality, technically sophisticated functions and attractive design. In addition to high-quality photovoltaic modules and innovative installation systems, the company's product range also includes inverters from leading manufacturers. The product and service portfolio of Zenitec ranges from complete solutions for small photovoltaic systems in private households through to design and construction of large-scale solar parks. Having already completed several solar power stations in the megawatt range and having individually adapted numerous complete systems to customers’ needs in both private homes and commercial and agricultural buildings, Zenitec is an experienced partner for photovoltaic systems of every size and a guarantee for excellent quality.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 10 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024