OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän till interim management, skolpersonal, matchning och rekrytering. Clockwork har idag ca 250 anställda och finns på orterna Piteå, Umeå, Hudiksvall, Gävle, Tierp, Falun, Avesta och Västerås. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se
Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Om företaget
Zirkona Sweden AB utvecklar, tillverkar och säljer unika utrustningar för det mobila kontoret som fästen för datorer och skärmar i bilar, lastbilar, bussar, traktorer, truckar och andra förarfordons miljöer. Bolaget har sitt säte i Umeå och säljer sina produkter genom distributörer och dess återförsäljare nationellt och internationellt. Även direkt till större OEM kunder.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en administratör för uppdrag hos Zirkona i Umeå. Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och sysselsättningsgraden kommer vara 50 procent med möjlighet till en framtida heltidstjänst och en tjänst direkt hos Zirkona.
Som administratör på Zirkona kommer du arbeta i en bred roll som bland annat innefattar ordermottagning, hantering av leverantörsfakturor och kundfakturering. Du kommer att behöva hantera många olika valutor, så det gäller att vara noggrann och hålla sig uppdaterad om vad som gäller. Du kommer även arbeta med att utveckla företagets profil genom sociala medier, samt företagets hemsida. Du kommer att ge service både internt gentemot kollegor samt externt mot leverantörer och kunder.
Din profil
Din utbildningsbakgrund är inte det viktigaste, men har du någon påbyggnadsutbildning inom ekonomi/administration/marknad är det meriterande. Det viktigaste är att du har erfarenhet av att ha arbetat brett med administration sedan tidigare, exempelvis med ordermottagning och leverantörsfakturahantering, gärna med internationella kontakter. Arbetet kräver att du har god systemvana och att du arbetat med datorn och telefonen som verktyg. Då Zirkona verkar på en internationell marknad är det viktigt att du, förutom svenska, obehindrat kan använda dig av engelska, både i tal och skrift.
Som person är det viktigt att du är serviceinriktad, kreativ och orädd. Du bör ha förmågan att arbeta självständigt och trivs när du får ta initiativ och hålla i många trådar samtidigt. Som administratör är det självklart viktigt att du är strukturerad och har ordning och reda.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Elin Wiklund, på tfn: 0733-512711 eller Mattias Adolfsson, på tfn: 0733-512725. Då tjänsten ska tillsättas relativt omgående arbetar vi med rekryteringsprocessen löpande. Ansök därför snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se, senast den 3/7 2016.
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Wiklund
0733-512711
Elin Wiklund
Johan Alm
Johan Alm
0733-512713
Maria Matsdotter-Lundberg
0733-512714
Johan Alm
073-3512713
Johan Alm
0733512713
Johan Alm
Elin Fällman
0733-512725
Elin Fällman