Administratör transportavvikelser till Elon Group

Administratör transportavvikelser till Elon Group

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en administrativ roll som ställer krav på noggrannhet och självständighet? Vi söker nu en administratör som kommer att jobba i Elon Groups team för transportavvikelser. Teamet hos Elon värdesätter att ha roligt på jobbet samtidigt som de hjälper till med skadehantering över hela Sverige. Nu väntar de på att välkomna dig, som trivs i en administrativ roll i kombination med frekvent kontakt med interna och externa parter via e-post och telefon, till teamet! Är detta tjänsten för dig? Ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Elon Groups team med administratörer inom transportavvikelser är i behov av medarbetare, därför söker vi för Elons räkning en aministratör som kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Elon. Uppdraget sträcker sig inledningsvis 6 månader, under förutsättning att båda parter är nöjda med samarbetet finns det goda chanser till fortsatt samarbete. I rollen har du dagligen kontakt med leverantörer samt interna och externa kontaktytor för att hantera ärenden inom skadehantering, med en känsla för noggrannhet och ansvar. Du ingår i ett team som sitter i ett öppet kontorslandskap i en grupp om nio personer varav tre av dessa jobbar i rollen som administratör inom transportavvikelser.

Elon Group är ett ledande företag med fokus på vitvaror. I koncernen finns butikskedjan Elon med cirka 350 butiker över hela Sverige. Här får du chansen att arbeta på Elon Groups huvudkontor som ligger i Örebro!

Du erbjuds


* Värdefull erfarenhet från nordens största butikskedja för hemelektronik och vitvaror
* Möjligheten att få arbeta på Elons huvudkontor som ligger här i Örebro
* Möjligheten att få bli en del av ett team som har kul på jobbet & gör sina kunder nöjda


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer till exempel att:


* Hantera och validera ärenden gällande skador, framförallt via mail
* Vara en del av förbättringsarbetet inom område


VI SÖKER DIG SOM
- Har ett intresse för att arbeta inom administration, och för Elon som företag!
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har tidigare erfarenhet från i första hand administration
- Besitter goda kunskaper i Office-paketet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande:


* Tidigare erfarenhet av skadehantering
* Erfarenhet från IMBOX eller Jeeves


Som person är du:


* Noggrann
* Självgående
* Ansvarstagande


Övrig information:


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda mellan 8-16.30, viss möjlighet till distansarbete kan eventuellt förekomma enligt överenskommelse
* Placering: Örebro, Marieberg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Elon Group är en nordisk allians som ägs och drivs av egna företagare och handlare i Sverige, Norge, Island, Finland och Danmark. De har styrkan hos ett storbolag, med engagemanget från entreprenörer med lång erfarenhet av sin lokala marknad och kunder. Med över 500 butiker runtom i hela Norden finns de tillgängliga för att hjälpa och erbjuda service där deras kunder finns. Varje butik har egna säljare, rådgivare, installatörer och montörer. Butikerna fungerar även som lokala lager nära kunden, vilket möjliggör oslagbara ledtider.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024