Administratör, Uppsala

Administratör, Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du nya utmaningar inom administration och tycker det är spännande att få insyn i en viktig organisation? Är du dessutom en strukturerad person, teknisk som person och trivs som bäst när det är ordning och reda och har en serviceådra? Vad bra, vi söker nu en administratör på heltid som ska jobba med stöd till handläggare och som är en klippa på public 360. Låter detta intressant för dig? Då ser vi fram emot att få in just din ansökan! 

Du kommer vara anställd som konsult hos oss på Randstad och arbeta ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
För kommande uppdrag söker vi nu en administratör som ska jobba heltid och som ska ge stöd till handläggare. Det administrativa stödet till handläggare innefattar bland annat diarieföring och dokumenthantering i Public 360. Övriga administrativa uppgifter kan också förekomma, såsom möteshantering, bokning av resor, kontakt med leverantörer etc. 

Arbetstider
Heltid, visstidsanställning på 6 månader. Start omgående. Arbetstider vardagar kontorstid och kontoret ligger centralt i Uppsala. 

Kvalifikationer
För att trivas i rollen ska du ha:
• Minst gymnasienivå eller motsvarande
• Kunskap om Svenska kyrkans verksamhet
• Administrativ erfarenhet på minst 1 år
• Erfarenhet av att strukturera material.
• Du ska ha hög IT kunskap och behärska följande system:
o Microsoft 365
o Public 360o 
o Djup kunskap i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint), t.ex. i att kunna skapa funktionella dokumentmallar.

Vi ser gärna att du är snabblärd, flexibel, strukturerad och systematisk samt kan hantera stora mängder information och sortera efter relevans. Du ska vara trygg i ditt arbeta och kunna arbeta mot deadlines. 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-10-20. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Agnes Bernström | Konsultchef | agnes.bernstrom@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2021
  • Ansök senast: 27 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024