OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör / växel medarbetare sökes till byggbolag
Har du gymnasieexamen och minst 3 års erfarenhet inom växel och dess administration? Skulle du dessutom beskriva dig som effektiv, självgående och med ett gott servicetänk? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start i april, en telefonist / teleadministratör till ett ledande byggbolag. Låter detta som din nästa utmaning? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Dagtid, med start 20 april och tillsvidare.
Arbetsbeskrivning:
Här kommer du arbeta på ett ledande byggbolags huvudkontor . Du kommer att arbeta på bolagets Service Center som supportar inom exempelvis ekonomi, HR och inköp där du kommer arbeta 50% i växeln och 50% med teleadministration.
Dina arbetsuppgifter;
• besvara och förmedla inkommande samtal till huvudväxeln
• svara för att information i hänvisningssystemet är korrekt och löpande uppdatera denna
• enklare ärendehantering i systemet
Kvalifikationer:
Här behöver du;
• avklarad gymnasieutbildning liksom god svenska och engelska (i tal och skrift)
• minst 3 års erfarenhet som telefonist där du även arbetat med teleadministration
• goda kunskaper i Officepaketet
För att lyckas i rollen som telefonist / teleadministratör är du en glad, positiv och servicetänkande person. Du trivs i en lugn miljö där du jobbar med många kontakter över telefon. Vidare gillar du att arbeta administrativt och med ärendehantering. Skulle du dessutom beskriva dig själv som ordningsam, effektiv och självgående tror vi att du kommer bli ett uppskattat tillskott på arbetsplatsen.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-04-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Andrea Bergström | andrea.bergstrom@randstad.se [ mailto:andrea.bergstrom@randstad.se ]
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström