OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Involvement AB är ett personligt företag som har specialiserat sig på mobila lösningar för små- och medelstora företag. Företaget startade sin verksamhet hösten 2010 och har redan idag närmare 35 000 nöjda kunder. Vi är en av Telias största återförsäljare mot företagsmarknaden i Sverige.
Till vårt Huvudkontor i Linköping söker vi en medarbetare som kommer att ha hand om administration, logistik samt företagets växel.
Personliga egenskaper:
Personliga egenskaper värderas högt för den här tjänsten. Som person ska du vara självgående och en problemlösare. Du är en person som identifierar ett problem och sedan ser till att lösa de. Du tar egna initiativ och ser till att du har saker att göra, Det är mycket viktigt med en god samarbetsförmåga, en hög arbetsmoral är en självklarhet, Du innehar även en god social kompetens och gillar att ha kontakt med människor.
Kvalifikationer:
* Du har några års erfarenhet av administrativa uppgifter
* Det är önskvärt med grundläggande ekonomiutbildning.
* Du är kompetent och rutinerad inom ditt område.
* Du är en van datoranvändare.
* Som person är du noggrann, driven och kan arbeta självständigt.
* Eftersom du har kontakt med personal måste du också kunna samarbeta, vara lyhörd och social.
Dina arbetsuppgifter:
* Fakturering
* Arbeta i det interna affärssystemet
* Löpande administrativa uppgifter.
* Ansvara över företagets logistikhantering
* Ansvar över företagets växel
Tjänsten är ett Vikariat på minst 1 år, och är heltid, 100%.
Fast Lön
Mån-Fre 0800-1700
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Nahir Acar
Försäljningschef Nahir Acar
0704580066
0704580066
Nahir Acar
0704580066
Försäljningschef Nahir Acar
0704580066
0704580066
Kontorschef, Malmö Hannes Hedman
0733123416
Kontaktperson Nahir Acar
08-556 717 62
0704580066