Administratör VS

Administratör VS

Arbetsbeskrivning

Är du administratör och brinner för service och struktur? Vi söker nu en administratör till VS-avdelningen i Karlskrona. Välkommen med din ansökan!

Ditt nya jobb

Som administratör hos oss har du en nyckelroll i avdelningens arbete. Du kommer att vara ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef och serviceledare där du kommer arbeta med ekonomiuppföljning samt ansvara för bevakning av kundfakturor. Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:


• Arbete i ekonomisystem
• Sköta fakturering och vissa inköp
• Löne- och tidshantering kopplat till våra yrkesarbetare
• Arbetsorderhantering
• Registrera nya kunder
• Löpande arbete med kund- och leverantörsreskontra
• Personaladministration (utbildningar, introduktioner etc.)
• Kundmottagning, leveranser och övrig daglig drift av kontoret

I din roll möter du en stor variation i din vardag och du har mycket kontakt med våra medarbetare, kunder och administratörer på övriga Bravidakontor. Våra kunder är bland annat byggföretag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag, kommuner och industrier. Tjänsten är på deltid 50-60% med placering på vårt kontor i Karlskrona som vi delar tillsammans med elavdelningen.

Inom Bravida Karlskrona VS är vi ca 20 medarbetare.

Vi söker dig som


• Ekonomisk utbildning
• Tidigare erfarenhet av ekonomi-, personal- och löneadministration
• Goda datorkunskaper samt goda kunskaper inom Officepaketet, framför allt Excel
• Innehar B-körkort

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av Teknikinstallationsavtalet och ekonomisystemet Agresso, men det är inget krav.

Som person är du serviceinriktad, noggrann och affärsmässig. Du är engagerad och van vid att självständigt planera och strukturera ditt arbete inom givna tidsramar och deadlines. Du ser det som en självklarhet att leverera god kvalité, är bra på att se helheten samt är kommunikativ i både tal och skrift.

Bravida som arbetsgivare

Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.

Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.

Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi! 

Hur söker jag jobbet?

Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag dock senast 11 augusti 2024. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter.
Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 13 000 medarbetare och finns på cirka 180 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.bravida.se
.

www.Bravida.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2024
  • Ansök senast: 11 augusti 2024

Postadress

Hantverkaregatan 20
Stenungsund, 44432

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024