Administratör - YrkesAkademin AB Kalmar

Arbetsbeskrivning

YrkesAkademin bedriver utbildning på flera platser i landet.Vi behöver nu anställa sju administratör till våra utbildningar i Kalix, Umeå, Östersund, Gävle, Falun, Hallstahammar och Kalmar.Mer information om om YrkesAkademin finns på vår hemsida www.ya.se. Uppgifter Som administratör ansvarar du för att koordinera, rapportera och administrera arbetet kring de elever som studerar vid utbildningen till yrkesförare.Arbetsuppgifterna är inregistrering, kontakt med handläggare på Af, kallelser till utbildningen, boka och rapportera olika ärenden till Transportstyrelsen, i detta arbete ställs krav på hög integritet och förmåga att hantera känslig och sekretessbelagd information.Du kommer att tala mycket i telefon och besvara många frågor.En spindel i nätet helt enkelt.Önskvärda kvalifikationer Vi söker dig som har god erfarenhet av att administrera och koordinera utbildningar och kurser.Du är van att arbeta i olika ärendehanterings- och administrativa system samt har en god datavana och teknisk förståelse.Som person är du strukturerad, stresstålig och noggrann med god kommunikativ förmåga.Rollen ställer krav på bra samarbets- och koordinationsförmåga men också att kunna arbeta självständigt och fatta nödvändiga snabba beslut.Du som söker har relevant erfarenhet från liknande tjänst.Anställningsvillkor Anställningen omfattar heltid och är en tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning.Tillträde snarast. Vi vill gärna att du kan börja din anställning v 13 med utbildning och ditt arbete börjar v 14.Urvalsprocessen kommer att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: YrkesAkademin AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 februari 2010
  • Ansök senast: 21 februari 2010

Postadress

Häsängsvägen 24
KARLSKOGA, 69142

Liknande jobb


Administratör med servicekänsla

Administratör med servicekänsla

18 november 2022

10 november 2022