Administratör/allt i allo

Arbetsbeskrivning

BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Samt CV-skrivning.Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se

För vår kunds räkning söker vi nu en administratör/allt i allo till Höganäsområdet. Företaget startade sin verksamhet år 2000 och har idag 5 anställda. Den aktuella tjänsten är på deltid (cirka 60 %) till en början men det kan blir fler timmar längre fram. Tjänsten är oerhörd varierande och vilket innebär att det är viktigt att den som söker har en god simultanförmåga, trivs i omväxlande miljöer och är flexibel.


Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:


*  Fakturering
* Avstämning inbetalningar
* Uppföljning av obetalda fakturor
* Registrera och kontera leverantörsfakturor
* Skriva protokoll från möten
* Beställa varor från leverantörer
* Allmänt förekommande kontorsgöromål

Tjänsten innebär även att vid behov vara behjälplig vid bokning av transporter och skicka ut orderbekräftelser.

Kvalifikationer:


* Gymnasiekompetens
* Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav
* Vi ser gärna att du har goda datakunskaper gärna i Microsoft Office och VISMA adm 2000
* Flytande kunskaper i det svenska språket samt goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
* Plus i kanten är om man har truckkort.

Personliga egenskaper:

Det är viktigt att vara välorganiserad, både kunna klara av att prioritera arbetsuppgifter men också hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Vi ser gärna att du kan behålla fokus även under stressiga förhållanden, att du är noggrann, kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vara social och samarbetsinriktad är också egenskaper vi värdesätter. 

 

Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast.

Välkommen på "Öppet Hus" varje onsdag mellan kl. 8.30-11.30 på vårt kontor på Furutorpsgatan 79 i Helsingborg.


- Deltid (ca 60 %)
- Dagtid

-Tillträde i mitten på augusti

Kontaktpersoner på detta företaget

Pia Ekelund
042-400 70 01
Christina Fridolf
042-4007004
Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Christina Fridolf
042-4007004
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-400 70 03
Pia Ekelund
042-4007001
Säljare/Kontorsansvarig Gurre
042-4007004
Kundansvarig Guraj Saliev
042-400 70 04
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-4007003

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BemanningsPartner
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Deltid Bemanning
  • Publicerat: 28 juli 2014

Besöksadress

Österlånggatan 15 29133 Kristianstad
None

Postadress

TRAKTÖRSGATAN 11
HELSINGBORG, 25246

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024