OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu för kunds räkning en administratör/assistent till ett företag i Bro. Arbetsuppgifterna består av att föra protokoll vid möten och skicka kallelser. Vidare kommer du att arbeta med framtagning av presentationsmaterial, texter, avtal mm. Samordning av tidredovisning, kvittoredovisning och reseräkningar. Ansvarig för intern information inom affärsområdet. Ansvarig för bevakning och arkivering av avtal och tillstånd. Bokningar av konferenser, företagsaktiviteter, resor, hotell mm. Utbildningsadministration Du har gymnasiekompetens och gärna eftergymnasial utbildning inom information och kommunikation. Du behärskar Officepaketet samt talar och skriver flytande svenska och engelska. Som person bör du vara strukturerad, noggrann och prestigelös. Du måste kunna arbeta självständigt och vara stresstålig.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719