ADMINISTRATÖR/ASSISTENT TILL TRADING MARKETS IT

Arbetsbeskrivning

**********************************************************************
URVAL.FÖRSLAG PÅ LÄMPLIGA SÖKANDE TILL CHRISTINA/anchs
*********************************************************************
Kravprofil:
Stor IT kompetens samt spec.i MS Office (Word/Excel/Powerpoint)
Positiv livsintällning
Ordning och reda
Stor servicekänsla
Hög social kompetens
Resultatfokuserad
Målinriktad
Engagerad och lyhörd
Flexibel
Van vid att kalla till möten, hantera ev.förberedelser samt skriva protokoll
Stor förmåga att hålla många "bollar" i luften samtidigt
Mycket goda kunskaper i att tala/skriva svenska och engelska
Diverse administrativa arbetsuppgifter (registeruppdateringar etc)
Ordna praktikaliteter i samband med mottagande av ny personal samt avslut
Van att arbeta i arbetsmiljö med högt arbetstempo
Förmåga att ta egna initiativ och lämna proaktiva förbättringsförslag
Pga av att 90 % av avdelningen i dagsläget består av män vore det trevligt med kvinnliga sökande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SEB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 januari 2010
  • Ansök senast: 26 februari 2010

Besöksadress

MARIEVIKSGATAN 19
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


27 december 2024