Administratör/Bemanningsplanerare sökes inom värdegrundsbaserat kooperativ

Administratör/Bemanningsplanerare sökes inom värdegrundsbaserat kooperativ

Arbetsbeskrivning

Vill du göra skillnad för personer med funktionsvariationer och deras familjer i ett kooperativ som värdesätter sina medarbetare?  

Vi söker dig som är engagerad, strukturerad och har lätt för att skapa goda relationer. Du behöver gilla att stundvis arbeta i högt tempo och kunna hantera att din plan för dagen kan ändras. Du behöver därför vara flexibel, lyhörd, lösningsfokuserad och noggrann. Det är oerhört viktigt att du är prestigelös och har en social förmåga för att skapa tillit då din tjänst innebär många nära kontakter med våra medarbetare, anhöriga till våra huvudpersoner med beviljade LSS insatser och arbetssökande. 

Vi jobbar alla utifrån vår värdegrund med våra huvudpersoners bästa för ögonen vilket underlättar i arbetet samt bidrar till en varm och familjär arbetsmiljö. I tjänsten är du en del i kooperativets ansikte utåt vad gäller vår värdegrund och du behöver därför vara professionell i ditt bemötande, kunna skapa trygghet och ha ett serviceinriktat arbetssätt.

Att arbeta som bemanningsplanerare innebär att ta emot och hantera inrapporterad frånvaro samt varierande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer främst ingå i ett team med ett nära samarbete kring bemanning och rekrytering men också samverka med övriga kollegor på kansliet. I tjänsten ingår även dokumentation kring processerna som hanteras och stöd i rekrytering av nya medarbetare, du kommer även ges möjligheten att växa i rollen.
Då vi på vårt kansli inte är så många förutsätts att du kan hjälpa till med andra uppgifter vid behov. 

Du behöver minst ha en gymnasieutbildning samt flytande svenska i tal och skrift. Meriterande är att du har erfarenhet av arbete inom LSS, schemaläggning, dokumentation och god datorvana.

Vi kommer att lägga störst vikt vid personlig lämplighet.

Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan.

Tillsvidare, provanställning 6mån tillämpas. 100%. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Kontorstider med möjlighet till viss flexibilitet.
 
Om du blir nyfiken på hur vi jobbar i praktiken så gå in på vår hemsida www.bambi.se för mer info om kooperativet eller kontakta verksamhetschef Cecilia Carlbom tel. 073 522 88 03
  
Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Holmblad
0735228803
Caroline Fahlman
073-5228831
Therese Pajuste
073-5228802
Cecilia Holmblad
073-5228803
Caroline Fahlman
0703-5228831
Personaladministratör Therese Pajuste
073-5228802
Personaladministratör Caroline Fahlman
073-5228831
Assistanskonsult Therese Pajuste
0735228802
Personaladministratör Cecilia Holmblad
073-5228803
Administratör Cecilia Holmblad
0735228803

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bambi
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2022
  • Ansök senast: 9 mars 2022

Besöksadress

Söder Mälarstrand 13 11820 Stockholm
None

Postadress

Söder Mälarstrand 13
Stockholm, 11820

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024