Administratör/chefsassistent till Linköping

Administratör/chefsassistent till Linköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du 3 års arbetslivserfarenhet av administration och trivs i en varierande och serviceinriktad roll? Då har vi uppdraget för dig! Just nu söker vi en chefsassistent till kund i Linköping!


Som chefsassistent kommer du att arbeta nära avdelningarnas ledningar och chefer. Du samarbetar med andra administratörer och arbetar med löpande administration tex framtagande av presentationsmaterial, hantera fakturor, ansvara för digitala arbetsrum, planera möten, administrera resursplaneringsverktyg, föra protokoll mm. Du kommer vara ett stöd för avdelningarnas interna kommunikation och för cheferna med planering/genomförande av ledningsgruppsmöte. Läs mer om rollens ansvarsområden nedan och sök tjänsten idag!


Ort: Linköping hos vår kund som är en svensk statlig förvaltningsmyndighet. 


Omfattning: Heltid, 100%. Uppdraget avser starta senast 2022-11-01 och pågår till och med 2023-06-30 med möjlighet till förlängning. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som chefsassistent/administratör ansvarar du för: 
Skriva minnesanteckningar
Kalenderinbjudningar
Bokning av möten, resor, hotell
Uppdatering och lagring av information i digitala arbetsrum
Ta fram kommunikationsmaterial i arbetsrum, Power Point, Word mm


Kvalifikationer
Till tjänsten som chefsassistent/administratör söker vi dig som har: 
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Mycket goda kunskaper i MS Office, Powerpoint och digitala arbetsrum
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent .

Ansökan
2022-09-26, välkommen att ansöka på www.randstad.se.


För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2022
  • Ansök senast: 26 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024