OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Administratör/Chefssekreterare till Socialstyrelsen för ett konsultuppdrag på 8 månader. Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba på statlig myndighet och har en god administrativ förmåga.
Arbetsuppgifterna är varierande och består till stor del av protokollskrivning, kommunikation i tal och skrift, kalenderbokningar samt stöttning av avdelningschefen i stort som smått. Som person är du drivande, noggrann och har god samarbetsförmåga. Du är van av att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta mål och har ett positivt förhållningssätt.
För att lyckas i rollen behöver du ha god vana av att använda Office, Outlook, Excel och Powerpoint som dina dagliga arbetsverktyg.
Skallkrav
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Akademisk examen inom statsvetenskap/ekonomi eller annan samhällsvetenskaplig inriktning
Meriterande
• Erfarenhet av arbete på Socialstyrelsen samt erfarenhet av LMS-system
Övrigt
Start: Omgående
Ansökan
I den här tillsättningen samarbetar Socialstyrelsen med OnePartnerGroup, ansök via annonsen på OnePartnerGroups hemsida. Alla ansökningar behandlas löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Bränd Persson, enhetschef
075-247 3096
Elisabeth Roxmalm, personalspecialist
075-247 3309
Beatrice Hopstadius, enhetschef
075-247 3670
Beatrice Hopstadius, tf enhetschef
075-247 3670
Pernilla Ek, enhetschef
075-247 3032
Erik Höglund, avdelningschef
075-247 3872
Eva Wallin, enhetschef
075-247 3470
Elisabeth Roxmalm, personalspecialist
075-247 3309
Georg Lagerberg, enhetschef
075-247 3607
Helena Scarabin, enhetschef
075-247 4055