OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Doktor24 är Sveriges ledande digifysiska vårdgivare. Vi samarbetar med både den offentliga och privata fysiska vården för att skapa framtidens sjukvård. Vi söker nu ett administrativt stöd/kontorsassistent för våra chefer inom Medical operations och Shared services.
Hur kommer din arbetsdag se ut?
Bistå våra chefer med att samordna handledningsmöten och utbildningar
- Koordinera möten för att underlätta agendan för cheferna - Utforma presentationsmaterial - Skriva protokoll och ansvara för uppföljning av åtgärdspunkter
- Hjälpa chefer med administrativa uppgifter som beställningar, ringa samtal, leverantörer eller annat stöd som kan uppstå
- Ansvarig för vårt kontor för klinisk personal. Det kan handla om allt ifrån att upprätthålla en trivsam arbetsmiljö på kontoret till att göra det lilla extra för både medarbetare och chefer
Vi söker dig som är:
- Lär dig snabbt och trivs att arbeta självständigt.
- Är systematisk, noggrann och lösningsorienterad - Vill arbeta i en bred roll och inte är rädd för att kavla upp ärmarna
- Är ansvarsfull och strukturerad
- Trivs att arbeta nära chefer och ge den bästa möjliga servicen
För att lyckas i uppdraget krävs att du är strukturerad och lösningsorienterad samt har intresse och engagemang för att stötta och hjälpa andra. Du är noggrann med att leverera en god kvalitet samt att slutföra de uppgifter du har tagit dig an inom givna tidsramar.
Du trivs med ett flexibelt arbetssätt då din arbetsdag kommer att bestå av att ha många kontakter samt hantera frågor och ärenden av varierande slag. Du har hög kommunikativ förmåga och kan prioritera dina och andras arbetsuppgifter vid arbetstoppar.
Du kommer tillhöra en verksamhet där förändring är en del av agendan. Därför är du en person med hög drivkraft och som aktivt kan bidra till utveckling av vår enhet. Du trivs med att samarbeta med dina kollegor där ni tillsammans löser dagliga arbetsuppgifter och de utmaningar som uppstår inom enheten.
Kvalifikationer
- Eftergymnasial utbildning
- Lämplig administrativ utbildning
- Mycket god IT-kunskap, och datorvana inom Microsoft Office
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av arbete inom klinisk diagnostik och/eller samarbetat med klinisk personal
Vi erbjuder dig
- Möjlighet att bygga upp hållbar digital vård hos Sveriges ledande digifysiska vårdgivare
- Ett arbete där du får möjlighet att förbättra och bidra till svensk sjukvård
- Ett tillfälle att utvecklas personligt, inom gränslandet mellan teknik och medicin
- Härliga kollegor friskvård, och andra anställningsförmåner i ett modernt företag i centrala Stockholm
Rollen är på heltid och vi ser gärna att du kan börja så fort som möjligt. Intervjuer kommer ske fortlöpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Lär mer om oss och våra tjänster på careers.se/doktor24
Om Doktor24 och Platform24
Doktor24 Healthcare AB är en digital vårdgivare som genom att integrera digital och fysisk vård skapar en hållbar vård med patienten i centrum. Doktor24:s digitala vårdguide ger anpassade råd samt vägleder till ett digitalt eller fysiskt läkarbesök utifrån patientens behov. Bolagets dotterbolag, Platform24 Healthcare AB utvecklar tekniska lösningar för digitalt integrerad vård till både privata och offentliga vårdgivare. Bolaget är störst i Norden på automatisk triage (vårdguidning) till rätt vårdnivå, i komplexa flöden och längs hela vårdkedjan. Doktor24 Healthcare AB grundades 2016 och ägs av Patricia Industries, en del av Investor.
www.doktor24.se (http://www.doktor24.se) - www.platform24.se (http://www.platform24.se)