OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Tierpsbyggen är ett kommunägt bostadföretag. I över fem decennier har Tierpsbyggen varit verksamma med att bygga och förvalta bostäder åt kommunens invånare. Vi förvaltar cirka 1 850 bostäder fördelade på 10 orter samt 35 742 kvm lokalyta. I varje bostad bor i snitt två personer. Det innebär att var femte invånare använder våra tjänster. Våra hus är väl fördelade över hela kommunen. Du hittar oss i Karlholm, Söderfors, Mehedeby, Skärplinge, Tobo, Örbyhus, Månkarbo, Tierp, Tierps Kyrkby och Lövstabruk.
Dina arbetsuppgifter
Till vårt huvudkontor i Tierp söker vi nu efter en Administratör.
Som administratör och chefsstöd hos oss kommer du att ha en bered och varierande roll. Du kommer bland annat ansvarar för att administrera olika ärenden som berör personal, tidsattester, kontroll och statistik av inrapporterad arbetstid, fordonsadministration samt hantera dokument kring sjukfrånvaro och ledighetsansökningar. Du kommer även vara insatt i frågor gällande vårt verksamhetssystem, miljö, arbetsmiljökrav samt myndighetskrav där du håller oss uppdaterade på nya/förändrade regelverk.
I din viktiga roll kommer du även att arbeta med dokumentation samt utskick av information om ärenden som kretsar kring hyresgästerna samt granska större fakturor tex renhållning och fastighetsjour. Vid behov kommer du även stötta vår reception vid hög belastning.
Vårt erbjudande till dig
Vi erbjuder dig ett varierande och bered roll där du får möjlighet att utvecklas vidare inom fastighet och hyresgästbranschen. För att du ska lyckas i din roll erbjuder vi dig flexibilitet och frihet under ansvar där du får utrymme för din kreativitet och ditt eget driv.
Hos oss värdesätter vi välmående och trivseln hos alla våra medarbetare. Genom att tillhandahålla varierande arbetsuppgifter i en familjär miljö, där vi kombinerar glädje, professionalitet och laganda skapar vi goda utvecklingsmöjligheter för alla våra medarbetare.
Din profil
Vi söker dig som har stort initiativförmåga och som trivs bra i en självständig roll. Hos oss är ingen dag sig lik och det förekommer variation i dina arbetsuppgifter, därför är det extra viktigt att du är en flexibel person som på eget bevåg tar reda på information och planerar och strukturerar ditt arbete. Ditt initiativtagande är extra viktigt för rollen men det är också viktigt att du har god vana att arbeta strukturerat och är noggrant.
Din kompetens är också viktigt för oss.
Vi ser gärna att du har en gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom administration eller ekonomi. För att lyckas i rollen bör du ha flera års erfarenhet av liknande administrativ roll där du har hanterat och dokumenterat ärenden på daglig basis. Du bör ha god datavana och hanterar Office-paketet utan problem. Vidare är det också viktigt att du har tidigare arbetat med dokumentation och registrering av olika personalärenden. Tidigare erfarenheter inom ekonomi, som granskning och hantering av fakturor är mycket meriterande. Vi har krav på B-körkort samt att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.
Ansökan
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. Då vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök så snart som möjligt, dock senast den 30 november, via www.clockworkpersonal.se. För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Poria Shademani via tfn: 0733- 51 27 20 eller mail: poria@clwork.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Hellstrand
073-3512709
Maria Lehnbom
073-3522710
Maria Lehnbom
073-351 27 10
Elin Möller
073-351 27 50
Linus Forslund
Maria Lehnbom
Elin Möller
073-351 27 50
Maria Lehnbom
073-3512710