OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår affärsidé är att inte vara som alla andra.
Smarteyes är ett nytt helsvenskt optikföretag med en ny smart affärsidé och helt nya butiker med annorlunda arbetssätt och värderingar, långt ifrån den traditionella optikern.
Våra butiker är inspirerande och smarta, allt för att göra det enkelt och kul att handla glasögon. Hos oss finns det alla möjligheter att hitta en eller fler bågar som passar.Smarteyes söker nu en öppen, noggrann, systematisk, självgående, analytisk adminitratör/Controller till huvudkontrets designavdelning. Du bör tycka om förändring och strävar alltid efter den enklaste lösningen. Du är ödmjuk samt visar omtanke för dina medmäniskor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Artikeladministration
• Hantera butikers inventeringar och beställning av nya
bågar
• Löpande kontakt med butiker och fabriker
• Säkerställa produktutbudet vid uppstart av nya butiker
• Logistik
• Försäljning- lager- orderuppföljning, analys,
rapportering och tillköp av bågar
• Ansvarig för avdelningens IT-system och utvecklingen
av dessa
Krav och meriter
• Mycket goda excelkunskaper (OBS excelprov vid
anställningsintervju)
• Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Tyska meriterande.
• Ekonomiexamen eller motsvarande
Bifoga gärna betyg samt löneanspråk vid din ansökan. Rekrytringen sker löpande så vänta inte, vill du bli en del av ett vinnande Team? Välkommen in med din Ansökan !