Administratör/Customer Sucess

Administratör/Customer Sucess

Arbetsbeskrivning

Avizion växer snabbt och behöver en administrativ medhjälpare på kontoret.
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med kunder och se till att de får bästa möjlig service.
Du pratar och skriver flytande svenska och tycker om att skriva och prata i telefon.
Som Customer manager hos Avizion kommer du att vara spindeln i nätet för att kunder inom Finans, Redovisning, Affärsutveckling får bästa möjliga kundupplevelsen. Du gillar alltså att vara administrativ och ta hand om alla möjliga frågor så att kunderna får det löst. Din sprudlande energi och initiativförmåga går hand i hand med din prestigelöshet, lyhördhet och vilja att samarbeta.
Tillsammans med dina 20 kollegor kommer du att maila, ta emot nya leads, skicka avtal, registrera fakturor och aktivt ta kontakt med nya och befintliga kunder.
Du kommer att arbeta tillsammans med vår kreditchef och ta hand om kunder. Har du en ekonomisk utbildning finns därför möjligheter att på sikt avancera inom kredit teamet och arbeta med analyser av ekonomiska
Vårt team älskar att göra affärer samt jobba mot högt uppsatta mål så det är viktigt att du gillar högt tempo.


Varför Avizion
• Fin Jobba med ett av Sveriges mest snabbväxande finansbolag med höga mål.
• Få en av Sveriges i särklass bästa säljutbildningar inom finans och redovisning
• Få arbeta med några av Sveriges bästa inom fakturahantering, kreditbedömning och ekonomiska nyckeltal.
• Centralt kontor i Göteborg, bra förbindelser
• Fantastiska kollegor och en kultur som stödjer din din utveckling

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avizion Finans AB Göteborg
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Postadress

Gamlestadsvägen 2 B21 C
Göteborg, 41511

Liknande jobb


26 november 2024