Administratör/Ekonomiassistent 25%

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Till ett maskinföretag i västra Växjö söker vi en administrativ resurs för hantering av leverantörsreskontra, löner och enklare adminstrativa uppgifter på ca 25%.

Under hösten byter man till gemensam telefonväxel för alla kontor i Sverige och visar det sig att det finns ett ökat behov av backoffice/växelassistans kommer tjänsten att utökas.



Formell kompetens
Erfarenhet av administrativt arbete och utbildning i ekonomi är önskvärt.
Kunskaper i Kontek och Excel meriterande.
Ekonomisystem Movex används.



Din bakgrund
Som sökande har du tidigare erfarenhet av liknande arbete. Kanske jobbar du deltid idag som vill utöka arbetstiden eller är mamma- eller pappaledig som vill komma ifrån några timmar.

Personliga egenskaper
Som sökande är du flexibel, nogrann och positivt inställd tilll nya utmaningar. Det är viktigt att du har en bra servicekänsla och har lätt för att samarbeta.



Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidare/Deltid/Växjö
Arbetstiden är till stor del enligt egen planering under ordinarie kontorstid under förutsättning att man är behjälplig vid månadsbokslut och andra arbetstoppar .
Anställning hos kund.


Tillträdesdag
Omgående eller enligt överenskommelse.

Information
Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 19 augusti 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


Clerk cum Typist

27 december 2024

Kontorist (omfattning 50%)

Kontorist (omfattning 50%)

25 december 2024

9 december 2024