Administratör/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Vi är auktoriserade.Vi söker för vår uthyrningsverksamhet två stycken administratörer med erfarenhet av ekonomi.Din anställning kommer att vara på Adecco men arbetet kommer att utföras hos våra kunder i Växjö.Arbetsuppgifter: - Stansa fakturor - Betala fakturor - Leverantörskontakter - Bokningar - Telefonväxel - Skriva fraktunderlag - Skriva instruktioner - Produktionsplanera - Registrera och bekräfta ordrar - Sammanställningar - Inköp efter specifikation Du som söker denna tjänst har tidigare erfarenhet av administrativt och ekonomiskt arbete.Du trivs i rollen där man gör lite av varje och blir inte uppstressad av att ha många bollar i luften samtidigt.Egenskaper som kännetecknar dig är noggrann, driven och flexibel. Låter detta intressant?Sök tjänsten omgående då urval och intervjuer sker löpande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Växjö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 januari 2008
  • Ansök senast: 27 februari 2008

Liknande jobb


20 december 2024