Administratör/Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

StaffUp/Rett Bemanning är en av Nordens största franchisebaserade bemanningskedja. Kärnverksamheten består av rekrytering till fasta anställningar, och förmedling av vikarier till alla delar av näringslivet och offentlig verksamhet. Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare och rekryteringspartner för våra medarbetare och kunder. StaffUp/Rett Bemanning har i dag ett 40-tal lokalt ledda och ägda kontor i Norge och Sverige. Vi söker nu för kunds räkning en administratör/ekonomiassistent. StaffUp söker dig som tidigare jobbat som administratör och har erfarenhet av ekonomi. Du bör behärska Office paketet och vi ser gärna att du tidigare har jobbat med Pyramid Business Studio Software. Dina arbetsuppgifter är svara i telefonen, besvara e-postmeddelanden och kundrelationer. Lättare ekonomiska göromål som fakturor, skicklighet med organisation och rutiner. Dina egenskaper -Ambitiös -Ansvarsfull -Positiv -Lätt att lära Jobbet kräver att du pratar och skriver flytande svenska, förstår och talar engelska bra. Då vi kallar till intervju löpande så ser vi att du sänder in din ansökan snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StaffUp Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 oktober 2009
  • Ansök senast: 15 oktober 2009

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024