OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Östersunds Lastbilsservice AB har sedan 1983 kunnat erbjuda en heltäckande allservice för tunga fordon som transporters, lastbilar, bussar, släp.
Vi är auktoriserade för Mercedes- Benz Lastbilar och bussar samt Iveco.
Då en av våra medarbetare går i pension till våren söker vi nu en ersättare. Vi söker dig som vill arbeta i en bred administrativ roll med främst inriktning mot ekonomi och garantihantering.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna omfattar främst fakturering samt garantihantering mot våra leverantörer. I tjänsten ingår även ansvar för ISO certifiering, en del HR-frågor samt att stötta vår ekonomiansvariga med vanligt förekommande ekonomiärenden dagligdags samt vid ledigheter och semestrar.
Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har en relevant utbildning från högskola/universitet med inriktning ekonomi alternativt erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter. Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av garantihatering.
Som person är du ansvarsfull och strukturerad. Utöver det har du god samarbetsförmåga och kan hantera våra kunder och leverantörer på ett smidigt och positivt sätt. För att lyckas i den här rollen bör du även ha god datorvana, vara lättlärd och van att hantera system av olika slag. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.
Om tjänsten
Tjänsten är heltid och tillträde sker enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Placeringsort är Östersund.
Urvalsprocessen kommer ske löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!
Läs mer om oss på vår hemsida www.olab.se. Välkommen med din ansökan!