OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för vår kunds räkning en administratör/ekonomiassistent med något/några års erfarenhet från ekonomiområdet och gärna från fordonsbranschen.
I arbetet ingår sedvanligt ekonomiarbete bland annat att hantera inkommande leverantörsfakturor, kontera in på rätt konton samt hantera inkommande post och leveranser.
Ha kontakt med myndigheter (t.ex Transportstyrelsen) vid inregistreringar m.m.
Erfarenhet från Google Drive, Fortnox, Smart 365 är meriterande.
Vi söker dig med något/några års erfarenhet av ekonomiarbete och administration. Vår kund är ett mindre bolag där man kan få hoppa in och hjälpa till med olika saker och där det viktigaste är att man har servicekänsla, är bra på att samarbeta och är prestigelös.
Du kommer att ha en del kundkontakt så det är viktigt att du talar och skriver svenska och engelska flytande. Ytterligare språk är meriterande.
Anställningen blir hos oss på 21Activa med möjlighet till direkt anställning hos kunden efter en tid.
Omfattningen av tjänsten är 75-100%, start omgående och placeringen är i Rosersbergs industriområde.
Varmt välkommen att skicka in din ansökan via mail till arbeta@21activa.se. Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt information om möjligt startdatum samt ett löneanspråk.