OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör/ekonomiassistent inom skönhetsbranschen
Välkommen till en arbetsplats som sätter sina anställda och patienter i första rummet. För vår kund är det viktigt med trygghet och säkra rutiner. Du erbjuds en arbetsplats inom privat vårdsektor där klienter erbjuds varierande ingrepp av kosmetisk karaktär.
OM TJÄNSTEN
På denna arbetsplats får du möjligheten att bära många olika hattar, detta då arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag. Trivs du bra i en ombytlig och flexibel arbetsmiljö? Är du en erfaren administratör eller har du en bakgrund inom vård eller ekonomi? Då kan denna roll passa dig väl.
Beroende på bäst lämpad kandidats kompetenser kan rollen komma att anpassas, har du därför erfarenhet av ekonomi, administration eller skönhetsvård får du i denna roll arbetsuppgifter utefter din kompetens. Desamma gäller sysselsättningsgraden, som även den kan vara heltid eller deltid beroende på hur din situation ser ut.
Denna tjänst är ett konsultuppdrag med start omgående där Jobandtalent blir din arbetsgivare men uppdraget är förlagt hos kund.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Assistera med fakturering
- Vara behjälplig med bokföring
- Scanna inkomna journaler och dokument
- Arbeta i receptionen
- Vara behjälplig till kunder och kollegor i administrativa frågor
- Assistera i skönhetsingrepp
OM DIG
Vår kund är ett mindre företag där de anställda arbetar nära varandra, du bör därför trivas i att samarbeta nära dina kollegor samt vara service-minded både gentemot kunder och dina kollegor. Du bör vara noggrann som person då du förväntas ansvara för viktiga dokument och journaler och det är även till stor fördel om du har kunskap inom ekonomi eller skönhetsvård då en del av rollen kan innefatta att vara behjälplig inom detta.
Krav:
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, vård eller administration
- God språklig och skriftlig förståelse i Svenska och Engelska
Det är även meriterande om du tidigare arbetat inom skönhetsbranschen.
OM JOBZONE BY JOBANDTALENT
Jobzone by Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514