Administratör/Ekonomiassistent till Göteborg Energi

Administratör/Ekonomiassistent till Göteborg Energi

Arbetsbeskrivning

Som Administratör ute hos Göteborg Energi kommer du att spela en central roll i den dagliga verksamheten. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar hantering av fakturor, utförande av olika administrativa uppgifter, hjälpa till med bokningar av utbildningar och effektivt arbete i deras interna system för att stödja dina närmsta chefer.

Om tjänsten
I denna roll kommer du att ansvara för att hantera fakturor från början till slut. Detta inkluderar att noggrant kontrollera fakturor, registrera dem i system och säkerställa att betalningar sker i tid. Ditt arbete kommer att inkludera olika administrativa uppgifter som kan variera från dag till dag. Du kommer också att vara en viktig stöttepelare för teamet och bistå med administrativ support vid behov. För att säkerställa smidig hantering av fakturor och administrativa processer kommer du att använda deras interna system samt arbeta i Officepaket, främst Excel. Därav ser vi gärna att du är effektivt och bekväm med nya system.

I rollen kommer det finnas möjlighet att utvecklas i sin roll och få chansen att ta sig an nya utmaningar. Vi ser gärna därav att du själv vill arbeta ute hos Göteborg Energi under en lång period där du har möjlighet att växa tillsammans med organisationen och avdelningen.

Vem är du?
Vi söker dig som kan arbeta självständig och kan själv ta initiativ i det dagliga arbetet. Då du till stor del kommer arbeta på en dator är dina IT-kunskaper viktiga. Tidigare arbete i Excel och hantering av fakturor är fördelaktigt. Vi söker någon med en positiv och driven inställning till arbete. Din vilja att uppnå goda resultat och din förmåga att ta initiativ är värdefulla egenskaper som vi uppskattar.

Krav:
• Fullständiga gymnasiebetyg
• Tidigare arbete/utbildning av administration eller service
• God datorvana
• Skriva och tala flytande svenska
• Vara bekväm i engelskt tal och skrift
Arbetstider: måndag till fredag, kl. 08:00 till 16:30.
Tillträde: i början av årsskiftet


Om verksamheten
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2023
  • Ansök senast: 12 november 2023

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024