OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Administratör ute hos Göteborg Energi kommer du att spela en central roll i den dagliga verksamheten. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar hantering av fakturor, utförande av olika administrativa uppgifter, hjälpa till med bokningar av utbildningar och effektivt arbete i deras interna system för att stödja dina närmsta chefer.
Om tjänsten
I denna roll kommer du att ansvara för att hantera fakturor från början till slut. Detta inkluderar att noggrant kontrollera fakturor, registrera dem i system och säkerställa att betalningar sker i tid. Ditt arbete kommer att inkludera olika administrativa uppgifter som kan variera från dag till dag. Du kommer också att vara en viktig stöttepelare för teamet och bistå med administrativ support vid behov. För att säkerställa smidig hantering av fakturor och administrativa processer kommer du att använda deras interna system samt arbeta i Officepaket, främst Excel. Därav ser vi gärna att du är effektivt och bekväm med nya system.
I rollen kommer det finnas möjlighet att utvecklas i sin roll och få chansen att ta sig an nya utmaningar. Vi ser gärna därav att du själv vill arbeta ute hos Göteborg Energi under en lång period där du har möjlighet att växa tillsammans med organisationen och avdelningen.
Vem är du?
Vi söker dig som kan arbeta självständig och kan själv ta initiativ i det dagliga arbetet. Då du till stor del kommer arbeta på en dator är dina IT-kunskaper viktiga. Tidigare arbete i Excel och hantering av fakturor är fördelaktigt. Vi söker någon med en positiv och driven inställning till arbete. Din vilja att uppnå goda resultat och din förmåga att ta initiativ är värdefulla egenskaper som vi uppskattar.
Krav:
• Fullständiga gymnasiebetyg
• Tidigare arbete/utbildning av administration eller service
• God datorvana
• Skriva och tala flytande svenska
• Vara bekväm i engelskt tal och skrift
Arbetstider: måndag till fredag, kl. 08:00 till 16:30.
Tillträde: i början av årsskiftet
Om verksamheten
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström