OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aprilice AB verkar inom miljöbyggnadssektorn och arbetar för ett hållbart byggande, med fokus på teknisk utveckling av solpaneler och solceller. Aprilice AB grundades 2012 och är ett utav Sveriges ledande solcellsbolag.
För att lyckas i rollen krävs det att du har ett gott ordningssinne och en god datorvana. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper då det är viktigt att du kan arbeta självständigt och driva egna projekt från start till mål. Du är motiverad och engagerad samt orädd att ta dig an nya arbetsuppgifter.
Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Täby. Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Hantering av kontorets mobila telefonväxel
Kontakt med bilverkstad och bilförsäljare
Göra felanmälningar och hantera försäkringsärenden
Hantering av nycklar och kontakt med städföretag
Posthantering och beställning av kontorsmaterial
Kontakt med leverantörer (avfall, gas, kontor & lager och villaägare)
Boka transport och bomelift
Ansvara för arkivering av våra administrativa avtal
Hantering av påminnelser, reklamationer och inkassohantering
ROT- och kundadministration
Utläggshantering
Stödja närmaste chef och vår HR-ansvariga med administrativa arbetsuppgifter
För att trivas i rollen hos oss:
Stresstålig och tar ansvar för ditt eget arbete och för att hålla deadlines
Ansvarstagande och kan ta egna initiativ
Strukturerad och noggrann
Lösningsorienterad
Kan prata engelska, i tjänsten kommunicerar du främst på svenska men även engelska, det är därför viktigt att du har goda kunskaper inom dessa språk
Goda kunskaper inom Officepaketet
Anställningen är en visstidsanställning på 6 månader med möjlighet till förlängning.
#jobbjustnu