OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal AB
Om tjänsten
Arena Personal fortsätter att växa och vi söker ytterligare administratörer som vill arbeta brett och varierat inom områdena administration, backoffice och service. Vi söker därför dig som vill arbeta som konsult i vår uthyrningsverksamhet i Helsingborgsområdet.
Arbetstid: Dagtid
Omfattning: Heltid
Din profil
Du har tidigare erfarenhet av administration eller från serviceyrke. Du motiveras av att alltid ge bästa möjliga service och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vidare tror vi att du har erfarenhet från kundkontakt per telefon och trivs med telefonen som arbetsredskap. Du har goda datorkunskaper och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
För att trivas i rollen som konsult är du flexibel, samarbetsvillig, har en positiv attityd samt en förmåga att anpassa dig i nya situationer och miljöer. Vidare är du ansvarstagande, effektiv och har förmågan att se möjligheter i varje ny situation.
Ansökan
Är du den vi söker? Ansök redan idag, då vi tillsätter löpande. Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00