Administratörer inför kommande uppdrag!

Administratörer inför kommande uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Gillar du administration och att bistå organisationer med god service? Har du dessutom en naturlig fallenhet för struktur och gillar ordning och reda? Då är detta något för dig!
Just nu får vi in flera uppdrag inom administration från ett flertal kunder inom både offentlig och privat sektor, och vi söker dig som antingen har ett års erfarenhet med liknande uppgifter till dig som är ännu mer erfaren och har ett par års erfarenhet inom området! Uppdragen varierar i omfång, längd och startdatum. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!

Om tjänsten
Som administratör består din dag av att hantera inkommande ärenden. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på vilken kund du är placerad hos. Exempelvis kan arbetsuppgifterna vara:
- personaladministration
- ansvara för telefon och mötesbokning, bokning av resor och hotell i samband med konferens eller liknande
- ge god professionell service då det förekommer daglig kontakt internt och externt
- inköp och kontering av fakturor
- formulera protokoll, dokumentation
- operativt stöd för verksamheten
- göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.


Vem är du?
Vi är intresserad av dig som har allt från ett år till flera års erfarenhet inom området. Vi ser det som meriterande om du har relevant utbildning inom administration.

För att lyckas i rollen som administratör krävs det att man är duktig på att jobba självständigt samt att man har en god förmåga av att strukturera upp sitt egna arbete och prioritera rätt i olika situationer. Eftersom tjänsterna bygger på att ge god service till antingen kunder, medarbetare eller chefer så är det av vikt att du är duktig på att föra dialoger och att du strävar efter att kommunikationen i en verksamhet sköts effektivt och riktigt. Du är även van vid att jobba utifrån fastställda rutiner och regelverk, men har också ett öga för vad som kan effektiviseras och utvecklas.
För att vara aktuell så krävs det även att du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt och kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 september 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024