OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Nu söker vi ett antal administratörer till en myndighets kundtjänst.
Uppdragets start: 2022-11-01
Uppdragets längd: 2023-10-31 med möjlighet till förlängning
Placeringsort: Göteborg
Konsult ska kunna börja sin tjänst den 1 november. Möjlighet till distansarbete kan bli aktuellt upp till två arbetsdagar per vecka efter konsulten kommit in i arbetet och när verksamheten tillåter det. Kontorsarbetstider tillämpas.
Om verksamheten
Kundtjänsten är en verksamhet inom myndighetens kommunikationsavdelning och är en myndighetsgemensam funktion som stödjer hela myndighetens verksamhet, såväl myndighetens uppdrag att ta in rätt information för att kontrollera regler för in- och utförsel av varor följs.
Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.
Mer om tjänsten
Vi söker någon som kan ge information, råd och vägledning samt svara på frågor till privatpersoner och företag via telefon och e-post. Tillsammans med övriga medarbetare kommer du vara med och utveckla och förändra verksamheten för att klara framtidens utmaningar. Utmaningarna handlar bland annat om ett arbetssätt som i större grad utgår ifrån målgruppernas behov, där information, rådgivning och vägledning samt svar på frågor hanteras mer integrerat i kanalerna telefon, e-post, webb och sociala medier med hjälp av moderna IT-stöd och digitala kommunikationskanaler.
Din profil
Konsulten ska uppfylla följande kompetenskrav:
• Minst 3-årigt gymnasium
• Minst 2 år av arbete i kundnära verksamhet t.ex. kundservice
• Erfarenhet från service och tjänster i digitala kanaler
• Erfarenhet av moderna kundhanteringssystem
• Kunnig inom service och kundbemötande
• Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska och svenska
Som person bör du vara stresstålig och stabil. Du kan kommunicera klart, är tydlig, strukturerad, ansvarstagande och noggrann. Det är meriterande om du har erfarenhet av tull- eller speditionsarbete samt har gett rådgivning kring tull- och/eller handelsregler.
Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09