OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Är du en serviceinriktad administratör med ekonomikunskaper? Då kan det vara dig, vår kund, Coromatics söker.
Dina arbetsuppgifter kommer att primärt innebära att arbeta med fakturering och servicekoordinering mot både befintliga och nya kunder samtidigt som du också dagligen har kundkontakt.
I en konsultroll som denna är det viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.
Om verksamheten
Coromatic gör det möjligt för företag och organisationer att driva sin verksamhet utan avbrott. Som Nordens ledande leverantör av lösningar för verksamhetskritisk infrastruktur, s.k. Critical Facilities Solutions, säkrar de tillgänglighet till kraftförsörjning och datakommunikation.
Coromatic har ett heltäckande tjänsteerbjudande
Vad som gör Cormatics unika är deras heltäckande tjänsteerbjudande, där de tar fullt ansvar från strategi och design till integration, underhåll och drift av Critical Facilities Solutions. Deras expertkunskap inkluderar kraft, kyla, nätverk och datakommunikation samt säkerhet.
Coromatic har drygt 530 anställda i Norden och har i dagsläget levererat lösningar och tjänster till företag i mer än 50 länder runtom i världen. Coromatic ägs av EQT tillsammans med medarbetarna.
Mer om tjänsten
Du kommer att tillhöra Service- och Supportavdelningen och i ditt dagliga arbete ingår att:
- säkerställa och följa upp marginaler, konton och resultatenheter
- sammanställa underlag och genomföra fakturering på ett korrekt sätt.
- registrera och administrera avtalsunderlag och priser utifrån kunder och medarbetares behov
Uppdragsstart: Så snart som möjligt
Omfattning: Heltid
Uppdragslängd: Fram till och med 30:e september
Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann och strukturerad. Du är van vid att arbeta i ärendehanterings- och ekonomisystem. Meriterande är om du har erfarenhet av Mobigo och Visma Business.
Du gillar att hålla deadlines är uppmärksam på detaljer och gillar att hålla ett högt tempo.
Vi tror att du är en administratör med ekonomi- och sifferkänsla.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09