OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB söker nu drivna administratörer och assistenter då vi ser en framtida efterfrågan hos våra kunder. Om kunden: Mer information om kund ges vid eventuell intervju. Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetsuppgifterna varierar mycket beroende av arbetsplats. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att registrera order, göra beställningar, besvara inkommande samtal och posthantering. Du kommer att ha kontakt med säljare, företagets kunder och assistera dina kollegor. Du kommer även att vara behjälplig gällande kvitto- och fakturahantering samt sammanställning av material. Skallkrav: Du som söker skall inneha en utbildning på lägst gymnasienivå. Vi ser att du har en god datavana och en förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift då telefonen och datorn kommer vara dina arbetsredskap. Du skall ha en god förmåga att arbeta självständigt. Meriterande: Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och arbete med telefon. Meriterande är även erfarenhet av datorn som arbetsredskap. Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som administratör eller assistent ser vi att du är social, serviceminded och har förmågan att ge ett trevligt bemötande. Vi ser att du som söker är positiv, drivande och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad, effektiv och självgående i ditt arbete och trivs med varierande arbetsuppgifter. Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Karlstads kommun Tillträde: Löpande under hösten Urvalsprocessen sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-10-22 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Lovisa Pettersson, personalansvarig.