OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu Administratörer till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att arbeta på vårt kundföretags avdelning Travel & Expense Adminstration, som administrerar reseräkningar och utlägg för företagets bolag globalt.Din arbetsuppgifter kommer att bestå av administration av reseräkningar och utlägg.Uppdraget är på heltid med start omgående. Vi söker dig som har gymnasieutbildning med inriktning ekonomi.Du har tidigare erfarenhet av arbete med administration och som meriterande ses erfarenhet av reseadministration.Önskvärt är tidigare vana av att ha kontakter med personer på olika nivåer inom större organisationer.Vidare har du goda datakunskaper i Officepaketet, är van vid webbaserade IT-system och har god allmän systemkunskap.Arbetet kräver mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift, och kan du ytterligare något språk är det meriterande. Som person är du stresstålig och serviceinriktad.Du är ansvarsfull, flexibel och har lätt för att samarbeta med andra.Att arbeta med siffror är något som du trivs med, du är noggrann i ditt arbete och är van att arbeta med deadlines och mål.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.