OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer än 30 länder världen över med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt ca. 300 medarbetare. I Sverige används varumärket SevenDay Bank gentemot kunderna där affärsidén är att erbjuda enkla, prisvärda och lättillgängliga lån- och sparprodukter till konsumenter.
Är du i början av din karriär och vill utvecklas inom administration, ekonomi och finans? Då är detta den perfekta tjänsten för dig. På kontoret i Kista arbetar ca. 75 medarbetare. Hos SevenDay Bank arbetar du i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Med en kultur som är resultat-driven och transparent är det en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare, samt en stark gemenskap. Just nu genomgår SevenDay ett omfattande systembyte vilken är anledningen till att vi söker 3 nya medarbetare med start omgående som kommer vara viktiga resurser under denna period.
Om jobbet:
Vi söker dig som är i början av din karriär, nyligen examinerad från din universitetsutbildning som är på jakt efter en spännande möjlighet. Du kommer att ingå i ett härligt team där det finns utvecklingsmöjligheter för dig som vill arbeta inom ekonomi och finans.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Kreditbedömning av inkomna låneansökningar
- Granskning av inkomna lånehandlingar
- Utbetalningar av lån
- Övrig administration kopplat till SevenDays produkter
- Telefonkontakt med kunder och partners kan förekomma
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm, kista
Arbetstider: Kontorstider 37,5h veckor
Anställningsform: Konsultuppdrag fram till årsskiftet med möjlighet till fortsättning
Start: Omgående
Vem är du?
Vi söker dig som trivs att arbeta både självständigt och i team. Du är noggrann i ditt arbete och hittar ofta lösningar på eventuella problem. Du har ett positivt förhållningssätt, är flexibel samt trivs i en administrativ roll. Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag!
Vi ser gärna att du:
- Tycker om att utmana dig själv och har lätt att lära
- Är tillgänglig omgående för att kunna delta i vår gemensamma introduktionsutbildning
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Stort plus om du har erfarenhet från arbeten inom kundtjänst, reception eller administration
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)