Administratörer sökes till Statens Energimyndighet i Eskilstuna!

Administratörer sökes till Statens Energimyndighet i Eskilstuna!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu flertalet administratörer till Statens Energimyndighet i Eskilstuna! Har du minst 1 års erfarenhet från likande arbete och är tillgänglig för nytt konsultuppdrag med start omgående?

Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu administratörer som kommer ta helhetsansvaret från att en kund ringer till myndigheten och efterfrågar information inför en ansökan om medling till att ett ärende leder till ett beslutsförslag med stöd av medarbetare och rutiner som redan finns inom verksamheten.

Du kommer även få arbeta med följande arbetsuppgifter:

• Sköta administrativa rutiner
• Planera och samordna
• Formulera brev, protokoll, förslag till beslut m.m
• Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering och sortering.)
• Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• Skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll
• Arbeta i ärendehanteringssystem
• Besvara både e-post och telefonsamtal från allmänheten, media och sökanden i ärendena.

Vem är du?
Vi söker en person som är ansvarstagande och självständig för det dagliga arbetet, har en god samarbetsförmåga är noggrann och flexibel och tar egna initiativ i det dagliga arbetet. Vidare söker vi dig som kan hantera många ärenden samtidigt och du tycker om att göra många olika typer av arbetsuppgifter.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du även:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Mycket goda kunskaper i MS Office (Word,Excel) eller likvärdigt.
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från likande arbete
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Det är meriterande om du tidigare arbetat administrativt inom statlig myndighet. Har du även arbetat med ärendehantering inom offentlig verksamhet bedöms det meriterande för uppdraget.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på heltid 100% med placering i Eskilstuna, och i dialog med ansvarig chef kan det vara möjligt med visst distansarbete. Uppdraget kommer starta omgående (senast 2023-12-26) och förväntas pågå i 6 månader framöver.  Du kommer att bli anställd av Jurek Talents och vara uthyrd till vår kund. Placering är i Eskilstuna. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 4 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2023
  • Ansök senast: 20 december 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024