Administratörer sökes till välkänt bolag! - Luleå

Administratörer sökes till välkänt bolag! - Luleå

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på service, struktur och ordning och reda? Viss erfarenhet från administration/service är att önska men det viktiga är att du har rätt mindset och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Läs gärna vidare för att se om denna roliga tjänst är något för dig!
Om tjänsten
Perido letar nu efter ambitiösa och duktiga administratörer till vår kund som är ett välkänt nordiskt företag. Denna tjänst är placerad i Luleå.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du och dina kollegor arbeta med administrativa arbetsuppgifter kopplat till orderläggning för företagets privatkunder. Du kommer även arbeta med en internchatt och ibland ta emot samtal från kunder. Även övriga, snarlika uppgifter kan förekomma.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är noggrann och serviceinriktad och som med ett positivt förhållningssätt är nyfiken på nya arbetsuppgifter. Det viktigaste är inte vad du gjort tidigare utan snarare vem du är som person. Viss arbetslivserfarenhet inom administration/service tror vi dock att du har. För att lyckas i rollen tror vi även vi att du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya system.
En meriterande tjänst som kommer ge dig värdefull erfarenhet väntar! Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasial utbildning
Arbetslivserfarenhet inom administration och service
Goda datorkunskaper
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 7 månader. Tillträde 1a juni.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32308 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 30 maj 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024