administratörer till Åmål

administratörer till Åmål

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du en tjänst med mycket kundkontakt? Är du strukturerad, trygg, serviceminded och har en god administrativ förmåga?  Då har vi en intressant tjänst för dig.  Vår kund i Åmål öppnar upp möjligheten för just dig som vill fortsätta bygga ditt CV med administration.

Du anställs på Randstad och arbetar ute hos vår kund i mycket trevliga lokaler. Det är ett heltidsuppdrag som startar enligt överenskommelse. Uppdraget är till en början på 3 månader med goda chanser till förlängning för rätt person! 

 Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta mot vår kunds partners, där man hjälper dem att identifiera sina behov samt ge dem allmän och specifik information, huvudsakligen via telefon. Varje samtal är
unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. En viktig del av uppdraget är att informera och ge support i våra självbetjäningstjänster, för att skapa förutsättning för att de
själva ska kunna sköta sina ärenden. 

Arbetstider
Detta är ett konsultuppdrag via Randstad med start 1 oktober, 3 månaders visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning. Heltid/dagtid med vanliga kontorstider. 

Kvalifikationer
För att lyckas på detta uppdrag ser vi gärna att du: 
Har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga.
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
Har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad.
Har god datorvana.
Erfarenhet av att arbeta i telefon.
Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad.
Har god kommunikativ förmåga.
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
Förstår och värdesätter människors olikheter.
Trivs med möten över telefon. 


Ansökan
Välkommen med din ansökan!  Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 26 september 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024