Administratörer till Borlänge

Administratörer till Borlänge

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Passar du in på beskrivningen strukturerad, noggrann och kommunikativ med hög samarbetsförmåga? I så fall är det kanske dig vi söker! Vi ser också att du behöver ha god systemvana samt vara duktig på att formulera dig i tal och skrift. Önskar du göra skillnad på ditt jobb genom att vara positiv och serviceinriktad? Då är det dig vi söker! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Du kommer i huvudsak att jobba  i ett ärendehanteringssystem med att formulera brev och återkoppla kunder om reklamationer. Jobbet föregår till allra största del på mejl och brev till kunder och privatpersoner, men du behöver också kunna kommunicera till kunder via telefon.  

Arbetstider
 Dagtid måndag till fredag, 40 timmar vecka. Tjänsterna börjar mellan 1 mars till 1 maj och är i första hand tänkta att vara till sista augusti, för rätt personer finns mycket stora möjligheter till förlängning och senare tillsvidare tjänst. Du kommer få upplärning på plats.   

Kvalifikationer
 - goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt system. 
- behärskar engelska i såväl tal som skrift.
- gymnasium eller likvärdig utbildning. 
- du är bra på att formulera dig i skrift och tal.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-03-31  Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsterna  kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Andreas Berglund | Konsultchef | andreas.x.berglund@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 5 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kredithandläggare till Marginalen!

Kredithandläggare till Marginalen!

28 november 2024

HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024