OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiebolaget Söder & Co HR Rekrytering Marknad är en del av Aktiebolaget Söder & Co.Vi är ett specialiserat affärsområde inom Marknad, Ekonomi, Teknik och Ledning.Söder & Co HRM förser organisationer i västra Sverige med kvalificerad personal genom bemanning och rekrytering.Till vår kund i Ulricehamn söker vi nu en[erfaren administratör med start[omgående.[ Du kommer att arbeta med att lägga in order via fax och mail,[lättare[ekonomiuppföljning, uppdatering / uppdragshantering i affärssystem, samt vara ett allmänt[administrativt stöd. Kvalifikationer: Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens, gärna med administrativ eller ekonomisk inriktning.Du har erfarenhet av att arbeta i ett modernt affärssystem.Du bör ha minst[5 års erfarenhet av administrativt arbete. Som person tror vi att du är stresstålig, strukturerad och initiativtagande.Det är viktigt att du har god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta.Du är positiv och ser möjligheter i olika situationer. Tjänsten börjar med en inhyrning för att sedan övergå till en anställning hos kunden.Låter detta som något för dig?Registrera dig direkt[via vår hemsida: www.soderco.se Tjänsten kan[tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut, ansök redan idag!