Administratörer till Konecranes i Markaryd

Arbetsbeskrivning

Om oss
Till Konecranes i Markaryd söker vi nu administrativa talanger!

Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Arbetsbeskrivning
Som Master Data Office Admin ingår arbetets huvudsakliga uppgifter i ett artikelprojekt som väntas pågå i ca 6 månader - 1 år. Där efter avser kunden anställa dig i egen regi inom en fortsatt administrativ tjänst.
Som administratör kommer du till stor del att arbeta med att förflytta samt översätta tekniska artiklar i företagets affärssystem. Arbetet kan också innebära att stötta tekniska avdelningen med artikelregister samt agera navet i ovan beskrivna uppgifter. Arbetet innebär mycket registrering och administration samtidigt som du har många kontaktytor internt. Arbetet kan vara intensivt, vilket ställer krav på att du bör kunna hantera en viss form av stress under kortare perioder. Du kommer att ingå i ett team av 14 personer, där du tillsammans med 1 kollega utgör navet i artikeladministrationen.

Tjänsten ger dig vana av att arbeta i större administrativa projekt på ett internationellt företag. Tjänsten ger dig en bra möjligt att få arbeta i ett stort och dynamiskt företag som just nu är inne i en expansiv fas där det, för rätt person, finns goda möjligheter till att få vara med och påverka diverse arbetsprocesser.

Utbildning
Vi ser att du som söker har gymnasial utbildning.

Erfarenhet
Du behöver vara en van IT-användare med god kunskap i framförallt Excel.
Vi ser helst att du har vana av administrativt arbete sedan tidigare samt har teknisk förståelse.
Det är meriterande om du har arbetat i något affärssystem tidigare.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


Personliga kvalifikationer
Du bör vara en positiv, driven, flexibel och ansvarstagande person som har lätt för att samarbeta med andra. Det är viktigt att du är strukturerad, noggrann och ordningsam eftersom arbetet innebär mycket administration. Arbetet ställer även krav på att du kan växla arbetstempo och trivs när det är mycket att göra.

Lön och anställningsvillkor
Lön enligt avtal.
Visstidsanställning 6 månader med god chans till tillsvidareanställning.


Ansökan
Vi intervjuar löpande och slutkandidater kommer att gå vidare till 2:a intervju hos kunden i början av augusti.

Startdatum
önskad start v.33-35.

Uppdragslängd
6 månader med ambitionen att löpa vidare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linus Lindersjö
0708-398731
Aron Jegers

Linus Lindersjö
0708398731

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Palm & Partners Professional AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2021
  • Ansök senast: 6 augusti 2021

Besöksadress

Kammakargatan 22
None

Postadress

Kammakargatan 22
STOCKHOLM, 11140

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024