Administratörer till Konecranes Lifttrucks AB i Markaryd

Arbetsbeskrivning

Om oss
Till Konecranes i Markaryd söker vi nu duktiga och kvalitetsmedvetna administratörer.

Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Arbetsbeskrivning
Som Master Data Office Admin ingår arbetets huvudsakliga uppgifter i ett artikelprojekt som väntas pågå i ca 6 månader - 1 år. För rätt person avser Konecranes att anställa i egen regi inom en fortsatt administrativ tjänst.
Som administratör kommer du att ingå i ett härligt kvalitetsteam och till stor del att arbeta med att förflytta, samt översätta tekniska artiklar i företagets affärssystem. Arbetet kan också innebära att stötta tekniska avdelningen med artikelregister samt agera navet i ovan beskrivna uppgifter. Arbetet innebär mycket registrering och administration samtidigt som du har många kontaktytor internt. Arbetet kan vara intensivt, vilket ställer krav på att du bör kunna hantera en del pressade perioder. Du kommer att ingå i ett erfaret team, där du tillsammans med dina kollegor utgör navet i artikeladministrationen.

Tjänsten ger dig vana av att arbeta i större administrativa projekt på ett internationellt företag. Tjänsten ger dig en bra möjligt att få arbeta i ett stort och dynamiskt företag som just nu är inne i en expansiv fas där det, för rätt person, finns goda möjligheter till att få vara med och påverka diverse arbetsprocesser.

Utbildning
Du som söker har minst genomfört en fullständig teoretisk gymnasial utbildning.

Erfarenhet
Du behöver vara en van IT-användare med god kunskap i framförallt Excel.
Vi ser helst att du har vana av administrativt arbete sedan tidigare samt har teknisk förståelse.
Det är meriterande om du har arbetat i något affärssystem tidigare, särskilt SAP.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


Personliga kvalifikationer
Du bör vara en positiv, driven, flexibel och ansvarstagande person som har lätt för att samarbeta med andra. Det är viktigt att du är strukturerad, noggrann och ordningsam. Arbetet ställer även krav på att du kan växla arbetstempo och trivs det finns att göra.

Lön och anställningsvillkor
Lön enligt avtal.
Provanställning 6 månader via Palm & Parnters Professional, med god chans till tillsvidareanställning och/eller övertag hos kund.


Ansökan
Skicka din ansökan via länken (eller via https://career.palmpartners.se/lediga-tjanster) redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor eller behöver komma i kontakt med rekryteringsansvarig görs detta enklas på mail: niclas.arheden@palmpartners.se alternativt på tel. 0733897675.

Startdatum
Snarast möjligt enl. ö.k.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linus Lindersjö
0708-398731
Aron Jegers

Linus Lindersjö
0708398731

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Palm & Partners Professional AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2021
  • Ansök senast: 8 september 2021

Besöksadress

Kammakargatan 22
None

Postadress

Kammakargatan 22
STOCKHOLM, 11140

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

22 december 2024